Pozitivliyi qəbul etmək: Gündəlik Həyatda Pozitiv Psixologiyanın Transformativ Təsiri

0
48

Əsasən problemlərlə dolu bir dünyada müsbət psixologiya tədqiqatları müsbət düşüncə tərzinin inkişaf etdirilməsinin gündəlik həyatımıza necə dərindən təsir göstərə biləcəyinə dair fikirlər təklif edən bir ümid işığı kimi ortaya çıxır. Özündə müsbət psixologiya insanın güclü tərəflərini, fəzilətlərini və optimal fəaliyyətini araşdırır, diqqətini sadəcə ruhi xəstəliklərin müalicəsindən ümumi rifahı və çiçəklənməni təşviq etməyə yönəldir.

Pozitiv Psixologiyanı Anlamaq:

Martin Seligman kimi qabaqcılların müdafiə etdiyi pozitiv psixologiya müsbət düşüncənin vacibliyini və onun psixi sağlamlığa geniş təsirini vurğulayır. Bu, həyatın mürəkkəbliklərinə məhəl qoymamaq üçün çəhrayı rəngli eynək taxmaqdan deyil, daha çox fərdlərə çətinliklərin öhdəsindən daha asan gəlməyə imkan verən möhkəm və optimist dünyagörüşü inkişaf etdirməkdən gedir.

Pozitiv düşüncənin faydaları:

Tədqiqatlar göstərir ki, həyata müsbət baxışın olması bir çox faydalar verir. Pozitivliyi qəbul edən insanlar tez-tez daha yaxşı dayanıqlılıq, daha yaxşı stress idarə etmə bacarıqları və yaxşılaşmış ümumi sağlamlıq nümayiş etdirirlər. Tədqiqat ardıcıl olaraq müsbət düşüncə ilə artan həyat məmnuniyyəti arasındakı əlaqəni ortaya qoyur, zehniyyətimizin yaşadığımız təcrübələrə hiss etdiyi təsirini ortaya qoyur.

Karyerasında uğursuzluqlara baxmayaraq optimist dünyagörüşü saxlayan Saraya nəzər salaq. Onun müsbət cəhətləri tapmaq və çətinliklərdən öyrənmə qabiliyyəti onun zehni möhkəmliyini artırmaqla yanaşı, irəliləməyə davam etmək üçün motivasiyasını da artırdı.

Gündəlik həyatda praktik tətbiqlər:

Müsbət psixologiyanın tətbiqi akademik müzakirələrlə məhdudlaşmır; Praktik, gündəlik yanaşmalara qədər uzanır. Minnətdarlığı inkişaf etdirmək belə təcrübələrdən biridir. Böyük və ya kiçik müsbət şeyləri etiraf etmək və qiymətləndirmək üçün hər gün vaxt ayırmaq insanın ümumi xoşbəxtliyinə əhəmiyyətli dərəcədə töhfə verir.

Müsbət psixologiyanın başqa bir təməl daşı olan zehinlilik indiki anı və indiki məqamı nəzərə almağa təşviq edir. Zehinlilik meditasiyası və ya sadəcə gündəlik fəaliyyətlərdən həzz almaq kimi texnikalar müsbət düşüncə tərzini inkişaf etdirməyə kömək edə bilər.

Bundan əlavə, güclü tərəflərə əsaslanan yanaşma şəxsi güclü tərəflərin tanınması və istifadə edilməsini vurğulayır. Fərdlər öz hərəkətlərini güclü tərəfləri ilə uyğunlaşdırdıqda, çox vaxt öz axtarışlarında artan motivasiya və məmnunluq hiss edirlər.

Çətinliklərin aradan qaldırılmasında müsbət psixologiyanın təsiri:

Pozitivliyi qəbul etmək perspektivli görünsə də, onun çətinlikləri də yoxdur. Neqativlik meyli, pozitivlərə deyil, neqativlərə diqqət yetirmək meyli müsbət psixologiya yanaşmasını mənimsəməyə maneələr yarada bilər. Bununla belə, idrakın yenidən qurulması və ya müsbət təcrübələrin jurnallaşdırılması kimi məqsədyönlü təcrübələr vasitəsilə fərdlər tədricən daha optimist bir perspektiv qəbul etmək üçün beyinlərini yenidən qura bilərlər.

Çətinlik anlarında müsbət psixologiyanın tətbiqi həyat xətti kimi xidmət edə bilər. Çətinliklərdə məna tapmaq və ya sosial dəstək axtarmaq kimi üsullar fərdlərə ümid və möhkəmlik hissini qoruyaraq çətinliklərin öhdəsindən gəlməyə imkan verir.

Həll:

Özündə müsbət psixologiyanın gücü həyatın mürəkkəbliklərini inkar etməkdə deyil, şəxsi inkişafa və rifaha kömək edən dünyanı aktiv şəkildə qavramağı və onunla qarşılıqlı əlaqəni seçməkdədir. Minnətdarlığı, zehinliliyi və güclü tərəflərə əsaslanan yanaşmanı gündəlik həyatımıza daxil etməklə, biz pozitivliyin transformasiya potensialından istifadə edərək daha dolğun və inkişaf edən bir varlığa səbəb ola bilərik.

Həyatın axarı və axarı ilə hərəkət edərkən gəlin zehniyyətimizin dərin təsirini xatırlayaq. Pozitivliyi qəbul etmək passiv hərəkət deyil, şüurlu seçimdir; Bu, həyatın qeyri-müəyyənlikləri arasında belə inkişaf etməyimizə imkan verən seçimdir.

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here